.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تحلیل سایت حامیان دولت از بیانیه اخیر موسوی

سایت محوری حامیان دولت(رجا نیوز) درباره بیانیه اخیر میرحسین موسوی نوشت:

ميرحسين موسوي مهره مورد علاقه و هدايت غرب براي ايجاد بحران در ايران، با انتشار بيانيه‌اي رسماً مسئوليت حرمت‌شكني محاربان در روز عاشوراي حسيني را برعهده گرفت.

پس از گذشت 5 روز از حرمت‌شكني بي‌سابقه تعدادي از اراذل و اوباش حامي موسوي در روز عاشوراي حسيني كه قلب ميليون‌ها مسلمان در داخل و خارج كشور را به درد آورد، موسوي كه تا پيش از اين، رفتارهاي ضدملي او براي كشور دردسرساز شده بود، عملا مسئوليت رفتارهاي ضدديني محاربان در روز عاشورا را نيز قبل كرد.

وي در بيانيه ایبا بيان اينكه برخي تصور مي‌كردند اگر وي بيانيه ندهد، مردم به خيابان‌ها نمي‌آيند،گفته است: «بنده به عنوان یک همراه جنبش عظیم سبز مردمی با این نظر موافق نبودم و می اندیشیدم که تا اصلاحات لازم با تکیه براصول روشن که می توان آنها را از قانون اساسی استخراج کرد، صورت نگیرد ، آب رفته به جوی باز نخواهد گشت.»

موسوي در ادامه اين نوشته تحريك‌آميز با توهین به مردم عزادار تهران و اطلاق عنوان "مردم" برای محاربین این روز افزود: «برای مراسم عاشورای حسینی علیرغم درخواستهای فراوان، نه جناب حجت الاسلام و المسلمین کروبی اطلاعیه دادند و نه حجت الاسلام و المسلمین خاتمی اطلاعیه صادر کردند و نه بنده و دوستانم. با این وصف یک بار دیگر مردمی خداجوی به صحنه آمدند و نشان دادند که شبکه های وسیع اجتماعی و مدنی که در طول انتخابات و بعد از آن به صورت خود جوش شکل گرفته است، منتظر اطلاعیه و بیانیه نمی مانند. در حالی که مردم نه روزنامه همراه و مشوقی در کنار خود داشتند و نه از صدا و سیما، به عنوان رسانه ای ملی و بی طرف و منصف و عاقل بهره می بردند. باز همه ملت ها و جهانیان شاهد بودند که در میان طوفانی از تهدیدها و تبلیغات و تکفیرها و اهانتها، عزاداران حسینی در این روز مقدس حسین حسین گویان به صورت مسالمت آمیز و بدون شعارهای تند روانه میدانها و مسیرهایی شدند که خود انتخاب کرده بودند و این بار نیز چون دفعات گذشته با اعمال تحریک آمیز مواجه شدند، خشونت های غیرقابل باور چون زیر کردن راهپیمانان، تیراندازی نیروهای لباس شخصی که امروز هویت آنها بر کسی پوشیده نیست و روز بروز پرده از چهره آنان و سرانشان کنار زده می شود، فاجعه ای را آفرید که اثرات آن به این زودی از صحنه سیاسی کشورمان رخت برنخواهد بست.»

در حالی موسوي متوهمانه تلاش کرده مردم خداجويي كه حسين حسين گويان روز عاشورا به صحنه آمدند، و هيئت‌ها و دسته‌جات عزداري را به خود نسبت دهدكه حضور اين دسته‌جات مردمي سابقه صدها ساله در تاريخ تشيع دارد و تا کنون نیز هيچ ربطي به بیانیه دادن یا ندادن مهره‌هاي غرب ندارد، ترديدي باقي نمي‌ماند كه موسوي در اين بخش از بيانيه خود براي كاهش قبح ضدديني رفتار محاربان حامي‌اش به مصادره عزاداري‌هاي با سابقه چندصدساله مردم ايران نيز پرداخته و توهم دارد كه مردم در حمايت از او و جريان فتنه به عزاداري براي امام حسين(ع) پرداخته‌اند!و همه اینها در حالی است که همین عزاداران حسینی روز چهارشنبه در اعتراض به هتک حرمت عاشورا توسط حامیان وی، خشمگینانه ضد او و یارانش فریاد سر داده بودند.



وي در ادامه بدون اشاره به وحشي‌گري‌هاي حاميان بي‌دينش كه روز عاشورا به شادی، هلهله، ضرب و جرح عزاداران، مأموران انتظامي، آتش زدن كيوسك پليس، چندين خودرو و بيش از 30 دستگاه اتومبيل پليس، تخريب اموال عمومي و خصوصي و... پرداختند و تصاوير و فيلم‌هاي آن نيز توسط صداوسيما منتشر شده و بعضا به دليل عمق اهانت‌ها قابل پخش نبوده اما در اينترنت موجود است، مي‌نويسد: «مشاهده فیلم های تکان دهنده عاشورا نشان می دهد که اگر شعارها و حرکات جاهایی به سمت افراط غیر قابل قبول کشانده می شود، ناشی از به زیر انداختن افراد بی گناه از روی پل ها و بلندی ها، تیراندازی ها و آدم زیر کردن ها و ترورهاست . جالب آنکه در بعضی از این فیلم ها دیده شده است که مردم در پشت چهره نیروهای انتظامی و بسیجی مهاجم برادران خود را می بینند و در شرایط بحرانی و پر از خشم و هیاهوی آنروز سعی می کنند بدانها آسیبی نرسد. اگر صدا و سیما یک جو انصاف و عقل داشت می توانست برای تلطیف فضا و نزدیک کردن مردم به همدیگر گوشه ای از این صحنه ها را نشان دهد. ولی هیهات! جریان روزهای بعد از عاشورا و گسترش دستگیریها و دیگر تمهیدات دولتی نشان می دهد که مسئولان اشتباهات گذشته را این بار در وسعت بیشتر تکرار می کنند و آنها می اندیشند سیاست ارعاب تنها راه حل است.»

اين مهره مورد علاقه و هدايت غرب كه رفتارهاي قانون‌شكنانه وي و حاميانش پس از انتخابات، بيشترين لطمه را به حيثيت جمهوري اسلامي زده و نظام استكباري را در امتياز گرفتن از ايران اميدوار كرده است، ادعا كرد: «گیرم که چند روز با دستگیریها ، خشونت ها ، تهدیدها و بستن دهان روزنامه ها و رسانه ها سکوت برقرار گردید، تغییر قضاوت مردم را نسبت به نظام چگونه حل می کنید؟ تخریب مشروعیت را چگونه جبران می نمائید؟ نگاه ملامت آمیز و متعجب همه جهانیان از این همه خشونت یک دولت به ملت خود را چگونه تغییر می دهید؟ با مشکلات بر زمین مانده اقتصادی و معیشتی کشور که به دلیل ضعف مفرط دولت روزبروز وخیم تر می شود چه می کنید؟ با چه پشتوانه ای از کارآمدی و انسجام ملی و سیاست خارجی موثر، سایه قطعنامه ها و امتیازخواهی های بیشتر را در سطح بین الملل از سر کشور و ملتمان دور می کنید؟»

وي با تهديد نظام قضايي درخصوص برخورد با وي و كروبي و ادعاي اينكه هرگونه برخورد گره بحران را ناگشودني مي‌كند،‌ادامه داد: «بنده به صراحت و روشنی می گویم فرمان اعدام و قتل و زندانی کروبی و موسوی و امثال ما مشکل را حل نخواهد کرد . سخنان روز چهارشنبه میدان انقلاب و قبل از آن نماز جمعه هفته پیش دانشگاه که توسط چهره های منتسب به نظام ایراد گردید، نتایج هر نوع اقدام تروریستی را مستقیما به سمت کانون نشانه خواهد رفت و گره مشکل بحران کنونی را نا گشودنی خواهد ساخت.» این در حالی است که هم اکنون یک تیم 36 نفره در رده حفاظتی عالیترین مقامات اجرایی نظام، از سوی جمهوری اسلامی ایران، مسئولیت حفاظت از جان موسوی را بر عهده گرفته است.

موسوي كه طي ماه‌هاي اخير بيشترين حجم حمايت از وي توسط سران و رسانه‎هاي غربي و صهيونيستي انجام شده و وي تاكنون هيچ مرزبندي خارجي با اين جريان‌هاي بيگانه و ضدملي نداشته است، مدعي شد: «ما نه آمریکایی هستیم و نه انگلیسی. تا حال نه کارت تبریکی برای روسای کشورهای بزرگ فرستاده ایم و نه امید یاری آنها را داریم و می دانیم با اصالت قدرت در روابط بین اللمل هر کشور به دنبال منافع ملی خود است و ما بیزار از کسانی هستیم که بر عرف و اعتقادات دینی و ملی ملت خود احترام نمی گذارند. و مضحک است که بما تهمت اهانت به قرآن، عاشورای امام حسین یا پاره کردن عکس حضرت امام قدس سره زده شود.»

وي در بخش پاياني اين بيانيه 5 مورد به‌عنوان راه‌حل ذكر كرده و از پاسخگويي دولت به مجلس و قوه قضائيه، تدوين قانون انتخابات جديد، آزادي زندانيان، آزادي مطبوعات و تجمعات نام برده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 11 دي 1388
تاحالا دادازاین داشتند که چرا میرحسین بیانیه نمیدهد و ازاین اعمال ورفتار اغتشاشگران اعلام انزجارنمیکند . حالا که بیانیه داده واتمام حجت کرده میگویند اینجوری . بابا شما دیگه کی هستید؟ دلتان بحال مملکتمان بسوزد .بس است دیگر .
يو سف محنت فر 11 دي 1388
اقاي موسوي وقتي افراد منتصب به شما شعار مرگ بر اصل ولايت سر مي دهند و علامت ان همان جنبش سبزي است كه شما از آن حمايت مي كنيد چه طور بايد شما را باور كرد . شما داريد يا با عمدا و يا سهوا به دشمن كمك مي كنيد واين كار شما دقيقا همان كار دشمن مي باشد بيانه شما آقاي كروبي براي نظام و مردمي كه در روز چهار شنبه فوج فوج به خيابان ها آمدند ارزشي ندارد و اين بيانيه دوباره مشكل ايجاد مي كند و در اين آتش اين شما هستيد كه خواهيد سوخت !!!!!!
نا شناس 24 بهمن 1388
نظرات آقاي موسوي محترم است . اما به چه قيمتي ؟ چيزي را كه از دست داديم بسيار و بسيار بزرگتر از گزينه اي است كه بايد به دست بياوريم!!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.